بازار داغ کربنات کلسیم در سال ۲۰۲۰

خانه>مطالب>بازار داغ کربنات کلسیم در سال ۲۰۲۰

بازار داغ کربنات کلسیم در سال ۲۰۲۰

بازار جهانی کربنات کلسیم در سال 2020

بر اساس گزارشات ارائه شده بازار جهانی کربنات کلسیم رسوبی (سنتزی) در سال 2020 ، روند غالب تولید کنندگان قدیمی همچنان بازار مصرف را مدیریت می کنند. بازیگران اصلی در تولید این محصول جایگاه خود را در این زمینه تقویت نموده اند و در تلاش هستند تا در سال های آینده جایگاه بهتری را در گزارشات سالیانه به دست آورند، اگرچه که شیوع بیماری کووید 19 (کرونا) بر این صنعت تاثیرگذار خواهد بود.

بازار جهانی کربنات کلسیم رسوبی توسط کارشناسان این صنعت مورد تحلیل قرار گرفت تا بیشترین میزان بازگشت سرمایه در آن بررسی شود. این تحلیل می تواند در جهت روشن سازی نیاز های بازار همچون بزرگی و رقابت پذیری ، فرصت ها و تهدید های بازار موثر باشد. بنابراین روند توسعه بازار کربنات کلسیم و کانال های مارکتیگ بررسی شده و در نهایت امکان سرمایه گذاری در آن مشخص گردید. بر اساس تحقیقات ، بزرگترین تولید کننده در جهان ، کمپانی کربنات کلسیم امیا می باشد.

گزارش اولیه : بزرگترین تولید کنندگان کلسیم کربنات در سال 2020

  1. Omya
  2. Imerys
  3. Minerals Technologies
  4. Okutama Kogyo
  5. Maruo Calcium
  6. Mississippi Lime
  7. Solvay
  8. Fimatec
  9. Schaefer Kalk
  10. Cales de Llierca
  11. Chu Shin Chemical Corporation
  12. MARUO CALCIUM
  13. Changzhou Calcium Carbonate
  14. Hebei Lixin Chemistry
  15. Quzhou Jinniu Calcium Carbonate
  16. CHANGSHAN RUIJIN GAIYE
  17. Hubei Jingmen Baochang Calcium Hydroxide
  18. Zhejiang Jianeng Calcium Industry

انواع کلسیم کربنات تولیدی به دو دسته کربنات کلسیم کوتد و معمولی تقسیم بندی می شوند. همچنین بر اساس این گزارش ، صنایعی که بیشتری مصرف کلسیم کربنات را به خود اختصاص داده اند به ترتیب عبارتند از:

  • کاغذ سازی
  • تولید پلاستیک
  • تولید رنگ و پوشش
  • چسب و سیلانت
  • سایر

گزارش ثانویه : وضعیت کربنات کلسیم در سال 2020 به تفکیک مناطق و چشم انداز 2025

در گزارش اولیه ، عمق بازار مورد بررسی قرار گرفت و در گزارش ثانویه به چشم انداز بازار کلسیم کربنات بر اساس مناطق پرداخته شده است. برای جمع آوری موثر اطلاعات از منابعی همچون دایره المعارف ، دایرکتوری ها و پایگاه های داده استفاده نمودیم. تحقیقات انجام شده به بررسی سهم بازار ، استراتژی های تجارت و رقابتی بودن ، روش های توسعه ، فرصت ها ، آینده و زنجیره ارزش از سال 2020 تا 2025 می پردازد.

در کشور ما هم درخواست برای کربنات کلسیم بسیار زیاد و رو به رشد است زیرا این ماده کاربرد گسترده ای در تولید مصالح ساختمانی مانند آهک ، سیمان و بلوک دارد. از طرفی کاربرد آن در تولید محصولات مختلف ، بخصوص کاغذ سازی رو به رشد است. همچنین نانو کربنات کلسیم هم کاربرد خود را در صنایع پیشرفته باز می نماید.

2020-10-26T13:08:29-01:00
error: Content is protected !!