خرید کربنات کلسیم

خانه>مطالب>خرید کربنات کلسیم

خرید کربنات کلسیم

خرید کربنات کلسیم

خرید کربنات کلسیم را از کارخانه کربنات کلسیم پارس شیمی با آسان ترین شرایط و ارزان ترین قیمت انجام دهید. خرید کربنات کلسیم مش 100 تا مش 3500 به صورت فله و یا کیسه ای در حجم ها و اوزان مختلف و قابل ارسال به تمامی شهر های کشور انجام می شود. لیست محصولات تولیدی کارخانه پارس شیمی به شرح زیر می باشد:

کربنات کلسیم پودری مش 50

مش 100

مش 200

کربنات کلسیم میکرونیزه مش 400

مش 800

مش 1500

مش 2500

مش 3500

کربنات کلسیم خوراکی کربنات کلسیم خوراک دام

کربنات کلسیم خوراک طیور

کربنات کلسیم پرورش میگو و آبزیان

کربنات کلسیم صنعتی کربنات کلسیم کاغذ سازی

کربنات کلسیم تولید پلاستیک و پلیمر

کربنات کلسیم پوشش دار (کوتد)

بسته بندی فله ای

کیسه 25 کیلوگرمی

کیسه جامبوبگ (یک تن)

خرید کربنات کلسیم به منظور کاربرد زیاد این ماده معدنی در صنایع و مشاغل گوناگون است. کلسیم کربنات با فرمول شیمیایی CaCO3 موارد مصرف و کاربرد های زیادی در بخش های ساختمانی ، پرورش دام و طیور ، تولید محصولات اولیه و مصرفی همچون پلاستیک ، پلیمر ، لاستیک ، رنگ ، رزین ، چسب و کاغذ دارد. کلسیم کربنات ماده ای معدنی است که از معادن سنگ آهک استخراج می شود و می توان آن را به صورت خام یا پخته (فراوری شده) به مصرف کنندگان عرضه نمود. این محصول حاوی مقادیر بالایی کلسیم قابل جذب است بنابراین در صنعت پرورش دام و طیور و حیوانات اهلی برای غنی سازی جیره غذائی بکار می رود.

شاید بتوان کربنات کلسیم را پر مصرف ترین فیلر (ماده پر کننده) در بخش صنعتی دانست. این محصول به دلیل قیمت ارزان و انطباق پذیری با مواد اولیه مصرفی ، به صورت گسترده ای در تولید محصولات متنوعی نظیر پلیمر ها ، پلاستیک ، لاستیک ، کاغذ و … به عنوان فیلر مصرف می شود. کاربرد آن علاوه بر این که موجب کاهش قابل ملاحظه هزینه تولید محصولات می گردد ، همچنین ویژگی و مزایای زیادی از جمله بهبود بافت ، افزایش مقاومت فشاری و سفیدی بیشتر محصول به همراه خواهد داشت.

مزایای خرید کربنات کلسیم از کارخانه پارس شیمی

خرید کربنات کلسیم از این مجموعه ، تامین کننده نیاز مصرف کنندگان گرامی خواهد بود. کارخانه تولید کربنات کلسیم پارس شیمی با در اختیار داشتن معدن با کیفیت و تجهیزات پیشرفته ، قادر به تولید انواع مختلف کربنات کلسیم و سنگ آهک است. محصولات این مجموعه در سایز های مختلف همچون سنگ و پودر کربنات کلسیم میکرونیزه به صورت کوت شده و معمولی ، در رنگ های مختلف تولید و عرضه می گردد. خرید کربنات کلسیم با هر قیمت و ویژگی فیزیکی و شیمیایی و در بسته بندی های متنوع برای تامین نیاز صنایع و مشاغل در سراسر کشور صورت می گیرد.

همچنین به اطلاع بازرگانان و صادرکنندگان گرامی که قصد خرید کربنات کلسیم صادراتی در کیسه جامبوبگ و بیگ بگ را دارند می رسانیم ، مجموعه پارس شیمی قادر به تولید محصولات مورد نیاز در کشور های عراق ، ترکیه ، ترکمنستان و افغانستان می باشد. برای خرید این محصول و یا اخذ اطلاعات تکمیلی با بخش بازرگانی کارخانه کلسیم کربنات پارس شیمی تماس حاصل نمایید.

2020-12-28T09:43:44-01:00
error: Content is protected !!