فروش کربنات کلسیم در مشهد

خانه>مطالب>فروش کربنات کلسیم در مشهد

فروش کربنات کلسیم در مشهد

فروش کربنات کلسیم در مشهد

فروش کربنات کلسیم در مشهد با دانه بندی های مختلف و کیفیت درجه یک و در بسته بندی های 25 کیلوگرمی تا یک تنی انجام می شود. ارسال کربنات کلسیم از مبدا کارخانه تولیدی در حجم های مختلف توسط وانت ، کامیون و تریلی انجام می گیرد. به دلیل ظرفیت بالای تولید کارخانه کربنات کلسیم پارس شیمی ، امکان ارسال روزانه و سریع محصول در مشهد و سراسر استان خراسان وجود دارد. فروش کربنات کلسیم در مشهد در انواع مختلف از جمله کربنات کلسیم دامی و خوراکی ، صنعتی و ساختمانی است و نوع بسته بندی آن می تواند با توجه به درخواست خریدار انجام گیرد.

اهمیت کربنات کلسیم در مشهد

بسیاری از مشاغل با اهمیت کلسیم کربنات به عنوان یکی از مواد اولیه اصلی در صنعت خود آشنایی کامل دارند. این ماده یک پر کننده (فیلر) فوق العاده جهت تولید محصولات مختلف روزمره نظیر پلاستیک ، لاستیک و رنگ است. در بخش ساختمانی هم از کربنات کلسیم به صورت گسترده ای استفاده می شود و بسیاری از مصالح ساختمانی توسط این ماده تولید می گردد. کارخانه های تولید آهک از آن به عنوان اصلی ترین ماده اولیه استفاده نموده و انواع محصولات نظیر آهک زنده و آهک هیدراته را تولید می نمایند.

در استان خراسان ، شهرک های صنعتی متعددی وجود دارد. شاید بتوان از جمله مهم ترین آنها به شهرک صنعتی بینالود ، شهرک صنعتی چناران ، شهرک صنعتی خیام و … اشاره نمود. همچنین مشاغل مهمی خارج از شهرک صنعتی هم وجود دارد و بخصوص امور ساختمانی از کربنات کلسیم خام ، دانه بندی و یا پخته شده به میزان فراوانی استفاده می کنند. استان خراسان و شهر مشهد از جمله نقاط اصلی صنعتی کشور می باشد که به دلیل نزدیکی به مرز های شرقی و شمالی ، از اهمیت دو چندان برخوردار است.

از کربنات کلسیم در صنایع تولید کاغذ و در بخش های تولید کاغذ تحریر ، مقوا ، شانه تخم مرغ ، جعبه و کارتن بهداشتی و غیر بهداشتی استفاده می شود. این کار سبب کاهش چشمگیر هزینه های تولید می گردد. همچنین فروش کربنات کلسیم مشهد به منظور مصرف در بخش تولید پلاستیک و پلیمر می باشد. کلسیم کربنات مهم ترین ماده پر کننده در صنعت تولید PVC است. مشاغلی چون تولید سرامیک ، شیشه ، لعاب ، سیمان ، آجر و … هم به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از کربنات کلسیم استفاده می کنند.

چرا کربنات کلسیم پارس شیمی انتخاب مناسبی است؟

کارخانه کربنات کلسیم پارس شیمی ، بزرگترین تولید کننده این محصول در کشور ، با سابقه ای طولانی و با در اختیار داشتن معادن سنگ ممتاز و تجهیزات پیشرفته ، قادر به تولید انواع گوناگون آن بوده و محصولی با کیفیت را به تمامی نقاط کشور ارسال می نماید. فروش کربنات کلسیم در مشهد در دانه بندی مش 100 تا مش 3500 انجام می شود. همچنین بسته بندی کربنات کلسیم مشهد در کیسه های 25 کیلوگرمی تا 40 کیلوگرمی ، کیسه جامبوبگ و یا پالت و شیرینگ می باشد و برای حمل آن از وانت ، کامیون و تریلی استفاده می گردد. برای آگاهی از قیمت این محصول و یا خرید آن با ما تماس بگیرید.

2020-01-13T15:19:43-01:00
error: Content is protected !!