قیمت پودر سنگ

خانه>مطالب>قیمت پودر سنگ

قیمت پودر سنگ

قیمت روز پودر خاک سنگ

قیمت پودر سنگ (خاک سنگ) برای استفاده در صنعت ساختمانی و دیگر مشاغل مانند صنایع تولید سیمان ، ذوب آهن ، تصفیه آب و فاضلاب و … را مستقیما از کارخانه سنگ کوبی پارس شیمی دریافت نمایید. فروش پودر سنگ کیسه جهت مصرف در تولید کاشی و سرامیک ، تولید آجر و بلوک سبک ،تولید سنگ مصنوعی ، اختلاط پودر سنگ و سیمان سفید و سیاه ، استفاده روی آسفالت و ایزوگام ، استفاده به عنوان پودر سنگ هنری رنگی و سفید توسط کارخانه تولید پودر سنگ پارس شیمی با ارزان ترین قیمت انجام می شود.

قیمت خاک سنگ نسبت به دیگر مصالح مورد مصرف در امور ساختمانی و تولید مصالح بسیار ارزان تر است. به همین دلیل کاربرد این ماده موجب کاهش هزینه های تولید می گردد. از طرفی ، پودر سنگ به دلیل اینکه از سنگ های مختلف موجود معادن تولید می گردد خواص متعدد و مفیدی همچون افزایش استحکام ، ضد آب کردن و حجم دهندگی دارد.

 

جدول لیست قیمت بروز پودر سنگ سال ۱۴۰۰

نام محصول قیمت
قیمت پودر سنگ قم 110
قیمت پودر سنگ جوشقان 180
قیمت پودر سنگ الیگودرز 120
قیمت پودر سنگ کربنات کلسیم 105
قیمت پودر سنگ آهک 105
قیمت پودر سنگ هنری ترک 230
قیمت پودر سنگ ساوه 150
قیمت پودر سنگ رنگی 160
قیمت خاک سنگ گرانیت 250
قیمت پودر سنگ مرمر 180
قیمت خاک سنگ کیسه 25 کیلوگرمی 130
قیمت خاک سنگ فله 110

 

پودر سنگ چیست

پودر سنگ یا خاک سنگ یک محصول ساختمانی است که از کوبش کانی های معدنی موجود در معادن سنگ بدست می آید. برای تولید خاک سنگ از انواع سنگ های معدنی همچون سنگ آهک ، کربنات کلسیم ، مرمر و گرانیت استفاده می کنیم. بیشتر خاک سنگ از معادن شهر های قم ، جوشقان و الیگودرز به دست می آید. کیفیت خاک سنگ تولیدی متفاوت است و بستگی به نوع سنگ و روش تولید دارد. حتی پودر تولید شده در سنگ بری ها هم مورد استفاده قرار می گیرد.

نسبت به سایر مصالح ساختمان ، پودر سنگ قیمت ارزان تری دارد حتی برخی انواع آن که به صورت ضایعات و لاشه سنگ است ، به طور رایگان ارائه می گردد. برای دریافت ارزان ترین قیمت پودر سنگ سال 1400 با کارخانه سنگ کوبی پارس شیمی ، بزرگترین تولید کننده این محصول تماس حاصل نمایید.

2021-08-17T10:54:59+00:00
error: Content is protected !!