کربنات کلسیم الیگودرز

خانه>مطالب>کربنات کلسیم الیگودرز

کربنات کلسیم الیگودرز

کربنات کلسیم الیگودرز از معادن سنگ مرغوب و ممتاز استان لرستان به دست می آید. در کشور ما منابع متفاوتی از کربنات کلسیم به صورت سنگ آهک ، گچ ، مرمریت  گرانیت و کلسیت در استان های مختلف وجود دارد که هر یک ویژگی های مختص به خود را دارند. در این میان کربنات کلسیم استخراج شده از معادن سنگ الیگودرز دارای رنگی سفید و درخشان است و ناخالصی اندکی دارد که آن را برای مصرف در اکثر مشاغل ساختمانی و صنعتی مناسب نموده است.

کارخانه تولید کربنات کلسیم پارس شیمی به منظور تامین درخواست بخشی از خریداران گرامی اقدام به کوبش سنگ های با کیفیت الیگودرز می نماید. بسیاری از مشتریان کربنات کلسیم الگودرز این محصول را به منظور صادرات به کشورهای همسایه خریداری می نمایند زیرا از کیفیت و ظاهر بسیار مرغوبی برخوردار است. در این میان ، کشور های عراق و ترکیه بیشترین میزان واردات کربنات کلسیم را از ایران دارند. محصولات تولیدی از سنگ الیگودرز در کارخانه کربنات کلسیم پار شیمی عبارتند از:

کربنات کلسیم کلوخه و نمره

کربنات کلسیم مش 50  تا 100

کربنات کلسیم مش 200

کربنات کلسیم مش 400

کربنات کلسیم مش 800

کربنات کلسیم مش 1200

کربنات کلسیم مش 2500

کربنات کلسیم مش 3500

کیفیت ممتاز کربنات کلسیم الیگودرز و رنگ سفید چشم نواز آن سبب شده تا کاربرد این محصول از مصرف مطلق در مشاغل ساختمانی خارج شده و در صنایعی همچون تولید رنگ و پوشش ، تولید الکترود ، تولید لوازم خودرو ، صنایع حفاری نفت و پتروشیمی ، تولید کاغذ و مقوا ، ایزولاسیون و … گسترش یابد. کربنات کلسیم الیگودرز تولیدی در کارخانه کربنات کلسیم پارس شیمی در کیسه های 25 کیلوگرمی ، جامبوبگ و یا به صورت پالت و تسمه به کشور های عراق ، ترکیه ، ترکمنستان و افغانستان صادر می شود. به منظور اخذ اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و یا خرید کربنات کلسیم الیگودرز در دانه بندی های مختلف و بسته بندی های متنوع با ما تماس حاصل نمایید.

2019-09-09T10:08:24+00:00
error: Content is protected !!