پودر سنگ کربنات کلسیم در سنگ مصنوعی

خانه>مطالب>پودر سنگ کربنات کلسیم در سنگ مصنوعی

پودر سنگ کربنات کلسیم در سنگ مصنوعی

فروش پودر سنگ کربنات کلسیم سنگ مصنوعی

فروش پودر سنگ و کربنات کلسیم تولید سنگ مصنوعی سمنت پلاست ، کفپوش پلیمری ، موزاییک پلیمری و دیگر انواع سنگ برای تولید سنگ مورد مصرف در نماسازی ، کف سازی ، محوطه سازی ، ساخت پله و … توسط کارخانه کربنات کلسیم پارس شیمی انجام می شود. این مجموعه دارای سابقه بلند مدت همکاری با تولید کنندگان سنگ مصنوعی است و پودر سنگ کربنات کلسیم را در دانه بندی های مختلف از مش 100 تا پودر کربنات کلسیم میکرونیزه با مش 2500 تا 3500 را تولید می کند.

برای اخذ اطلاعات تکمیلی و یا خرید پودر سنگ کربنات کلسیم مناسب در تولید سنگ مصنوعی که مشخصات فنی لازم را داشته باشد و از قیمت بسیار ارزانی برخوردار باشد با بخش بازرگانی کارخانه کربنات کلسیم پارس شیمی تماس حاصل نمایید.

 

سنگ مصنوعی چیست

سنگ مصنوعی به انگلیسی Artificial stone نام دارد از ترکیب کردن دوباره‌ی سنگ های طبیعی با مواد افزودنی دیگری نظیر سیمان ، پودر سنگ ، کربنات کلسیم ، سنگ آهک ، خاک سبک و افزودنی های پلیمری تولید می شود. سنگ مصنوعی دارای وزن کمتری از سنگ طبیعی بوده و می توان آن را با هر طرح دلخواه حتی طرح ها و رنگ های فانتزی که در طبیعت وجود ندارد ساخت.

برای رنگی کردن سنگ مصنوعی از اکسید های فلزی استفاده می شود و برای شکل دهی ، آن را در قالب های خاصی می ریزند و از نظر قیمت هم این سنگ ها از سنگ طبیعی ارزان قیمت تر هستند.

هدف از تولید سنگ مصنوعی ، زیباسازی فضای داخلی و بیرونی ساختمان ها و برای کف سازی و محوطه سازی با سنگ هایی است که مالفه های مورد نظر طراحان و آرشیتکت ها را از نظر زیبایی داشته باشد و بتواند سیلیقه های مختلف را پوشش دهد. با وجود اینکه اجزاء سنگ مصنوعی از سنگ های طبیعی تولید می شود ولی می توان رنگ ها و طرح های جدیدی را به آن اضافه کرد و حتی قطعات فلزی و اشکال تزئینی برای هر چه زیباتر شدن به آن افزود.

سمنت پلاست از ترکیب کردن سنگ های طبیعی با مواد چسبنده مثل سیمان ، پودر سنگ ، کربنات کلسیم ، ماسه ، آهک و مواد پلیمری مثل پلی استر تولید می شود.

 

جدول مقایسه سنگ مصنوعی با سنگ طبیعی

عنوان سنگ مصنوعی سنگ طبیعی
مقاومت فشاری 600- 1400 kg/cm2 200-400 kg/cm2
مقاومت کششی 90-200 kg/cm2 30 kg/cm2
مقاومت در برابر سایش 2/2 g/cm2 4/0 g/cm2
مقاومت در برابر دما 500 cycles 50 cycles
نفوذ آب کمتر از 2% بین 1 تا 15%
چگالی 1000-2200 kg/m3 2700 kg/m3

 

مشخصات سنگ مصنوعی

  • دارای وزن مخصوص حدود 1100 تا 1300 کیلوگرم بر متر مکعب بوده و از سنگ های طبیعی سبک تر است بنابراین موجب کاهش وزن کلی ساختمان شده و تاثیر زلزله بر ساختمان را کاهش می دهد.
  • تنوع گسترده ای در رنگ و طرح دارد
  • می توان آن را در ابعاد مورد نظر تولید نمود
  • مقاومت فشاری و کششی بیشتری نسبت به سنگ طبیعی دارد
  • در مقابل عوامل جوی استقامت بیشتری داشته و به هیچ وجه آب در آن نفوذ نمی کند
  • بر خلاف سنگ طبیعی ، حالت اسکوب سرخود است یعنی به مرور زمان از بدنه ساختمان جدا نمی شود
  • نصب آن از سنگ طبیعی راحت تر و بی دردسر تر است
2021-07-28T07:42:59+00:00
error: Content is protected !!