صادرات کربنات کلسیم

خانه>مطالب>صادرات کربنات کلسیم

صادرات کربنات کلسیم

کارخانه تولید پودر کربنات کلسیم پارس شیمی یکی از بزرگ ترین مراکز تولید و صادرات کربنات کلسیم به کشور های همسایه است. در این مجموعه امکان تولید و صادرات کربنات کلسیم مورد استفاده در صنایع ساختمانی و راه سازی ، کربنات کلسیم خوراک دام و طیور ، تولید کاغذ و مقوا ، تولید رنگ و پوشش ، لاستیک سازی ، تولید پلاستیک و پلیمر و غیره جهت صادرات وجود دارد. محصول تولیدی ما شامل کربنات کلسیم مش 50 ، 100 ، 200 ، 400 ، 800 ، 1500 ، 2500 و 3500 بوده و در بسته بندی های مختلفی نظیر کیسه 25 کیلوگرمی تا 40 کیلوگرمی ، پالت و شیرینگ و همچنین جامبوبگ عرضه می شود. صادرات کربنات کلسیم از ایران بیشتر به مقصد کشور های همسایه همچون عراق ، ترکیه ، ترکمنستان ، قطر ، افغانستان و روسیه است.

 صادرات کربنات کلسیم به عراق

عراق کشوری در حال بازسازی است که احتیاج زیادی به مصالح ساخت و ساز و از جمله انواع مختلف کربنات کلسیم دارد. این کشور سالیانه مقادیر زیادی مواد معدنی از جمله کربنات کلسیم از ایران وارد می کند. کربنات کلسیم صادراتی به عراق از نوع سنگ و کلوخ ، نمره و پودری است که ارسال آن به راحتی انجام می گیرد. کشور عراق یکی از مهم ترین مقاصد صادراتی کربنات کلسیم کارخانه تولید کربنات کلسیم پارس شیمی می باشد.

صادرات کربنات کلسیم به ترکیه

ترکیه به عنوان یکی از کشور های همسایه ایران و کشوری صنعتی ، کربنات کلسیم با دانه بندی بسیار ریز نظیر کربنات کلسیم مش 2500 و 3500 را از ایران وارد می کند. صادرات کربنات کلسیم به ترکیه بیشتر به منظور مصرف در صنایعی همچون تولید پلاستیک و پلیمر ، لاستیک سازی و تولید رنگ و رزین است.

به اطلاع صادرکنندگان و بازرگانان گرامی می رساند جهت خرید و صادرات کربنات کلسیم به کشور های همسایه ، با مش بندی های مختلف ، بسته بندی های متنوع و کیفیت درجه یک با ما تماس حاصل نمایید.

2019-09-09T10:10:07+00:00
error: Content is protected !!