معدن کربنات کلسیم پارس شیمی

خانه>مطالب>معدن کربنات کلسیم پارس شیمی

معدن کربنات کلسیم پارس شیمی

آشنایی با معدن کربنات کلسیم پارس شیمی

معدن کربنات کلسیم پارس شیمی بزرگترین معدن در مرکز کشور بوده و در استان قم واقع شده است. معدن کربنات کلسیم پارس شیمی حاوی حجم عظیمی کربنات کلسیم ، سنگ آهک و سنگ گچ است و روزانه ده ها تن مواد معدنی از آن برداشت شده و برای فراوری یا کوبش به محل کارخانه ارسال می گردد. معدن کربنات کلسیم پارس شیمی حاوی کربنات کلسیم غنی از کلسیم بوده و خلوص بالایی دارد.

اهمیت کربنات کلسیم سبب شده تا در بازار صنایع تولیدی و خدماتی بسیار پر درخواست باشد. تعداد زیادی از مشاغل شامل تولید آهک ، تولید مصالح ساختمانی همچون سیمان و بلوک ، تهیه خوراک دام و طیور ، لاستیک ، پلاستیک و پلیمر ها ، تولید کاغذ و مقوا و ده ها صنعت دیگر از کربنات کلسیم استفاده می کنند. با وجود اینکه کربنات کلسیم ماده بسیار فراوانی است اما در واقع انواع با کیفیت آن برای مصرف در صنایع مناسب می باشد.

ویژگی اصلی معدن کربنات کلسیم پارس شیمی کیفیت بالای سنگ استخراج شده از آن است. از طرف دیگر امکان کوبش و سایز بندی آن به اندازه های مورد نظر جهت مصرف در مشاغل گوناگون نیز وجود دارد. همچنین به منظور تامین نیاز مصرف کنندگان داخلی و یا صادر کنندگان این محصول به دیگر کشورها ، ما سنگ کربنات کلسیم با کیفیت از دیگر معادن کشور ، همچون کربنات کلسیم جوشقان و الیگودرز را نیز به همراه کربنات کلسیم قم کوبش می نماییم.

محصول تولیدی در معدن کربنات کلسیم پارس شیمی شامل انواع سنگ کربنات کلسیم یا سنگ های نمره ، پودری و میکرونیزه می باشد. همچنین ارسال به صورت فله و کیسه شده انجام می شود. کربنات کلسیم تولیدی در معدن پارس شیمی از نوع GCC بوده و در صورت نیاز امکان کوت کردن آن برای تولید کربنات کلسیم پوشش دار نیز وجود دارد.

2019-09-09T10:07:24+00:00
error: Content is protected !!