قیمت آهک هیدراته

خانه>مطالب>قیمت آهک هیدراته

قیمت آهک هیدراته

قیمت روز آهک هیدراته

قیمت آهک هیدراته برای مصرف در صنایع و مشاغل مختلف از جمله صنایع ساختمانی ، تولید کاغذ و مقوا ، صنایع ذوب آهن و فولاد سازی ، تصفیه آب و فاضلاب ، کاربرد های ضدعفونی و بهداشتی و پرورش دام و طیور را مستقیما از کارخانه تولید آهک هیدراته پارس شیمی دریافت نمایید. این مجموعه به عنوان بزرگترین تولید کننده آهک هیدراته پودری با ویژگی های مناسب به منظور مصرف در صنایع گوناگون ، محصولات خود را به صورت فله یا بسته بندی شده در اختیار مصرف کنندگان گرامی در سراسر کشور قرار می دهد.

قیمت آهک هیدراته با توجه به مالفه های مختلفی از جمله کیفیت سنگ آهک مصرف شده برای تولید آن ، خلوص نهایی آهک هیدراته ، مورد مصرف این محصول و نوع بسته بندی آن مشخص می گردد. امروزه هیدروکسید کلسیم یا همان آهک هیدراته نقش مهمی در زندگی ما دارد و در بسیاری از صنایع تولیدی ، خدماتی ، بهداشتی و حتی خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد.

جدول لیست قیمت بروز آهک هیدراته

نام محصول قیمت (تومان)
آهک هیدراته ساختمانی 360
آهک هیدراته فله (حمل با بونکر) 420
آهک هیدراته کیسه 680
آهک هیدراته جامبو یا پالت – شیرینگ 920
آهک هیدراته ضدعفونی 720
آهک هیدراته خوراکی 1500
آهک هیدراته صادراتی 850

آهک هیدراته چیست

آهک هیدراته با فرمول شیمیایی هیدروکسید کلسیم یک محصول تولید شده از فراوری سنگ آهک خام است. سنگ آهک با فرمول شیمیایی کربنات کلسیم که به وفور در معادن یافت می شود ، کاربرد ها و موارد مصرف زیادی دارد. برای گسترش جنبه های مصرف آهک ، آن را فراوری کرده و به انواع مختلف آهک از جمله آهک هیدراته تبدیل می کنیم. آهک هیدراته خاصیت قلیایی دارد و از نظر فیزیکی به صورت پودری سفید رنگ است.

از آهک هیدراته بیشتر در بخش ساختمان سازی و راه سازی برای شفته ریزی و یا تهیه ملات استفاده می شود. این نوع آهک حتی در زمینه خوراکی هم به کار می رود و آن را برای تهیه خیار شور ، مربا و فراوری ذرت مصرف می کنند. به اطلاع کلیه فعالان بخش های مختلف صنعتی فعال در بخش ساختمانی ، راه سازی ، پرورش دام و طیور ، تولید محصولات شیمیایی از قبیل چسب و رزین ، کشاورزی و … می رساند ، برای دریافت قیمت هر تن آهک هیدراته صنعتی و بهداشتی و یا خرید این محصول ، با واحد بازرگانی کارخانه آهک پارس شیمی تماس حاصل نمایید.

2022-01-03T12:46:31-01:00
error: Content is protected !!