پودر سنگ قم

خانه>مطالب>پودر سنگ قم

پودر سنگ قم

آشنایی با کارخانه پودر سنگ قم

کارخانه پودر سنگ قم یا همان کارخانه پودر سنگ پارس شیمی ، بزرگترین تولید کننده انواع سنگ های کربنات کلسیم به صورت پودر سنگ ، سنگ نمره و انواع میکرونیزه در استان قم می باشد. پودر سنگ قم از بهترین معادن سنگ استان قم و از سنگ های کربنات کلسیم ، سنگ مرمر ، سنگ آهک ، گرانیت و … تولید می گردد. محصولات تولیدی کارخانه پودر سنگ قم به دلیل کیفیت مرغوب و استفاده از تجهیزات پیشرفته جهت تولید آن ، در بخش های مختلف صنعتی و مشاغل گوناگون نظیر ساختمان سازی ، تولید رنگ و پوشش ، تولید محصولات شیمیایی مختلف مورد مصرف در صنایع لاستیک ، پلاستیک و پلیمر ، ضدعفونی و … بکار می رود.

در فرایند تولید پودر سنگ ممتاز باید از سنگ هایی با کمترین میزان ناخالصی و فلزات سنگین و در رنگ بندی های مختلف استفاده شود. تجهیزات بسیار پیشرفته و نوین سنگ کوبی در کارخانه پودر سنگ پارس شیمی سبب تولید با کیفیت ترین محصولات مورد مصرف در زمینه های مختلف گردیده است. اهمیت پودر سنگ در بخش ساختمانی بسیار گسترده و ضروری است. ترکیب پودر خاک سنگ قم با سیمان و بتن سبب چسبندگی بسیار مناسب آن و جلوگیری از ترک خوردن می شود. همچنین در زمان آسفالت ریزی خیابان ها و یا اجرای قیرگونی از پودر سنگ برای افزایش چسبندگی قیر استفاده می کنند.

محصولات کارخانه خاک سنگ قم

محصولات تولیدی در کارخانه پودر سنگ قم با هدف گیری تامین نیاز تمامی صنایع و مشاغلی که از این ماده استفاده می کنند تولید می شود. در این مجموعه علاوه بر پودر سنگ فله ای و کیسه ای ، همچنین پودر سنگ سوپر و معمولی ، سنگ نمره ، خاک سنگ سفید و رنگی ، پودر سنگ مرمر ، پودر سنگ کربنات کلسیم ، خاک سنگ آهک ، پودر آهک میکرونیزه و سنگ کلوخه نیز تولید می گردد. برخی از این محصولات به دلیل ارزش تولیدی بالا به کشور های همسایه از جمله عراق و افغانستان صادر می گردد.

پودر سنگ قم در این مجموعه با بهره مندی از تجهیزات دقیق ، در سایز های خاص برای مشاغل حساس و پیچیده شیمیایی نیز تولید می گردد. بسیاری از صنایع بخصوص تولید کنندگان رنگ ، پلیمر ، پلاستیک و بعضی مواد شیمیایی از پودر سنگ میکرونیزه با اندازه ذرات بسیار ریز در حد غبار و میکرومتر در فرمولاسیون تولید محصولات خود استفاده می نمایند. خاک سنگ مش 50 ، مش 100 ، مش 200 ، مش 400 ، مش 800 ، مش 1200 ، مش 1500 ، مش 2500 و مش 3500 از جمله محصولات کارخانه پودر سنگ قم هستند.

قیمت فروش

قیمت پودر سنگ قم بسیار ارزان تر از محصول سایر تولید کننده پودر خاک سنگ در کشور است. قیمت این محصول با توجه به گستردگی فراوان محصولات تولیدی که هر یک برای تامین نیاز صنعتی خاص کاربرد دارد مشخص می گردد. فروش خاک سنگ قم در سایز های گوناگون و در بسته بندی های متنوع به کلیه شهر های کشور انجام می گردد. با توجه به تولید این ماده از مرغوب ترین انواع سنگ کربنات کلسیم ، سنگ آهک ، سنگ مرمر و … محصولی با ضمانت کیفیت و نیز ارزان ترین قیمت ممکن را تولید می کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید پودر سنگ قم با بخش بازرگانی کارخانه پارس شیمی تماس حاصل نمایید.

2019-11-16T16:28:11-01:00
error: Content is protected !!