پودر کربنات کلسیم میکرونیزه

خانه>مطالب>پودر کربنات کلسیم میکرونیزه

پودر کربنات کلسیم میکرونیزه

فروش پودر کربنات کلسیم میکرونیزه

کارخانه کربنات کلسیم پارس شیمی تولید کننده پودر کربنات کلسیم میکرونیزه در دانه بندی های متفاوت و با کیفیت درجه یک است. این محصول در کیسه های 25 کیلوگرمی بسته بندی شده و بنا به سفارش خریداران امکان بسته بندی های متنوع برای آن از قبیل پالت و شیرینگ و یا جامبوبگ نیز وجود دارد. کیفیت بالای پودر کربنات کلسیم میکرونیزه سبب شده تا بخش زیادی از تولید ما به کشور های همسایه نظیر عراق ، ترکیه ، ترکمنستان و … صادر شود.

آشنایی با پودر کربنات کلسیم میکرونیزه

کربنات کلسیم به عنوان یک محصول معدنی از اهمیت زیادی در صنایع گوناگون برخوردار است. کاربرد کربنات کلسیم در طیف وسیعی از صنایع مختلف گسترش یافته و به یکی از مواد اولیه با اهمیت تبدیل شده است. صنایع گوناگون نیازمند دانه بندی های مختلف کربنات کلسیم هستند بنابراین با کوبش و مش بندی آن ، محصولی به نام پودر کربنات کلسیم میکرونیزه تولید می شود. این محصول با کربنات کلسیم پودری متفاوت است که زیر به بررسی تفاوت ها آن ها می پردازیم:

کربنات کلسیم پودری

اندازه ذرات کربنات کلسیم پودری کاملا ریز نیست و حتی ممکن است دانه هایی با سایزهای مختلف در داخل آن یافت شود. از ذرات کاملا پودر تا ذرات درشت تر با سایز های یک یا دو میلیمتر در آن وجود دارد. کربنات کلسیم پودری بیشتر برای امور ساختمانی و زیر سازی و صنایعی که حساسیت زیادی ندارند کاربرد دارد. اندازه ذرات این محصول حداکثر می تواند تا کمتر از مش 200 باشد.

کربنات کلسیم میکرونیزه

کلسیم کربنات میکرونیزه با استفاده از آسیاب های خاصی تولید می شود و برای دانه بندی آن هم وسایل مخصوصی مورد نیاز است. این محصول برای مصرف در صنایعی همچون رنگ سازی ، تولید کاغذ و مقوا ، صنعت نفت و پتروشیمی ، تولید لاستیک ، تولید پلاستیک و ترکیبات پلیمری ، تولید چسب و رزین و … که نیاز به دانه بندی بسیار ریز در ترکیب خود دارند مصرف می گردد.

انواع پودر کربنات کلسیم میکرونیزه

کلسیم کربنات میکرونیزه بر اساس دانه بندی آن دسته بندی می شود. سایز این محصول تاثیر مستقیم بر روی سختی و مقدار تولید آن داشته و در نتیجه بر قیمت پودر کربنات کلسیم هم ماثر خواهد بود. دانه بندی های این ماده عبارتند از:

  • کربنات کلسیم مش 200
  • کربنات کلسیم مش 325
  • کربنات کلسیم مش 400
  • کربنات کلسیم مش 800
  • کربنات کلسیم مش 1200
  • کربنات کلسیم مش 1500
  • کربنات کلسیم مش 2500
  • کربنات کلسیم مش 3500
2019-09-09T10:13:03+00:00
error: Content is protected !!