قیمت خرید و فروش پودر سنگ جوشقان در قم اصفهان تهران کرج شیراز کرمان

خانه>مطالب>قیمت خرید و فروش پودر سنگ جوشقان در قم اصفهان تهران کرج شیراز کرمان

قیمت خرید و فروش پودر سنگ جوشقان در قم اصفهان تهران کرج شیراز کرمان

فروش پودر سنگ جوشقان

فروش پودر سنگ جوشقان در قم ، اصفهان ، تهران ، کرج ، شیراز ، کرمان و دیگر شهر های کشور توسط کارخانه سنگ کوبی پارس شیمی ، بزرگترین تولید کننده پودر سنگ جوشقان انجام می شود. پودر سنگ جوشقان ، مرغوب ترین و با کیفیت ترین خاک سنگ تولیدی در کشور است که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد. مصرف کنندگان این محصول با خرید پودر سنگ جوشقان ، آن را در صنایع و مشاغل مختلف از قبیل ساختمان سازی و راه سازی ، تولید رنگ و پوشش و دیگر مصارف استفاده می کنند.

فروش پودر سنگ جوشقان در قم اصفهان تهران کرج شیراز کرمان به صورت بسته بندی شده در کیسه های 25 کیلوگرمی انجام می شود و برای ارسال آن به شهر های مختلف از وانت بار ، کامیون و تریلی استفاده می نماییم. ما در مجموعه پارس شیمی برای تولید پودر سنگ از بهترین و با کیفیت ترین سنگ جوشقان اصفهان استفاده کرده و محصولی بی نظیر را در اختیار خریداران گرامی قرار می دهیم. با وجود کیفیت فوق العاده این محصول ، در مقایسه با سیمان و برخی انواع آهک ، قیمت پودر سنگ جوشقان بسیار ارزان و مناسب برای کاهش هزینه ها می باشد.

 

مزایای خرید پودر سنگ جوشقان

خرید پودر سنگ جوشقان در قم اصفهان تهران کرج شیراز کرمان مازندران گیلان و … برای خریداران محترم دارای مزایای ویژه ای است. این محصول از رنگ سفید چشمگیری برخوردار می باشد ، همچنین در برابر رطوبت و ترک خوردن هم مقاومت بسیار خوبی دارد که سبب شده در برخی مناطق کشور بخصوص استان های شمالی ، آن را جایگزین سیمان سفید در نمای ساختمان ها می کنند. پودر خاک سنگ جوشقان از نظر ظاهری و کارایی شباهت زیادی به سیمان سفید و آهک دارد. همچنین بسیار شبیه گچ است با این تفاوت که گچ را نمی توان در مناطق مرطوب استفاده کرد اما خاک سنگ جوشقان برای این منظور مناسب است.

پودر سنگ جوشقان دانه بندی بسیار نرمی دارد و قدرت پوشش دهندگی آن بالا است. این محصول در بند کشی کاشی و سرامیک ، تهیه ملات ، انجام سند بلاست ، پرورش دام و طیور و انجام کارهای هنری مثل مجسمه سازی کاربرد دارد.

کارخانجات سنگ کوبی در کشور به تعداد زیادی وجود دارد اما نکته با اهمیت استفاده از سنگ های مرغوب مثل سنگ جوشقان برای تولید پودر سنگ است. کارخانه پارس شیمی معروف به کارخانه پودر سنگ جوشقان قم ، از بهترین و خالص ترین معادن سنگ جوشقان برای تولید این محصول استفاده می کند به همین خاطر از سابقه و شهرت بسیار خوبی در میان مصرف کنندگان در سراسر کشور برخوردار می باشد. برای خرید پودر سنگ جوشقان در قم اصفهان تهران کرج شیراز کرمان و یا در دیگر شهر های کشور با بخش بازرگانی کارخانه سنگ کوبی پارس شیمی تماس حاصل نمایید.

2021-10-02T11:25:03+00:00
error: Content is protected !!