پودر سنگ شفق

خانه>مطالب>پودر سنگ شفق

پودر سنگ شفق

پودر خاک سنگ شفق

پودر سنگ شفق قم از معادن سنگ مرغوب استان قم تهیه شده و در دانه بندی های ریز ، نرم و یک دست کوبیده می شود. پودر خاک سنگ شفق موارد مصرف زیادی دارد و از آن جمله در صنایع و مشاغل گوناگونی همچون امور ساختمان سازی و شفته ریزی کاربرد دارد. پودر سنگ شفق در کاغذ سازی به عنوان ماده فیلر و در در تهیه پلاستیک و پلیمر استفاده می شود. این مجموعه سابقه طولانی در زمینه تولید پودر سنگ از انواع سنگ های موجود در معادن کشور را داشته و از جمله محصولات اصلی آن می توان به خاک سنگ شفق اشاره نمود.

چرا سنگ شفق

سنگ شفق از کیفیت بالایی برخوردار است و خلوص مناسب کلسیمی آن سبب می شود تا در موارد مصرف گوناگونی به کار رود. مشاغل مرتبط با ساختمان سازی بیشترین میزان مصرف سنگ را به خود اختصاص می دهند. پودر سنگ شفق قم دارای رنگ سفید و دانه بندی یکدست و ریز دانه است ، به همین علت برای تهیه ملات ، مصالح ساختمانی و بسیاری از مواد مصرفی شیمیایی و روزانه قابل مصرف می باشد. پودر خاک سنگ شفق قم در کنار پودر سنگ جوشقان و الیگودرز ، جزء برترین انواع خاک سنگ موجود در ایران است که به دلیل کیفیت بسیار بالا ، رنگ سفید و غلظت کلسیمی مناسب در کشور معروف می باشد.

فروش پودر سنگ شفق

خاک سنگ شفق به صورت فله ای و یا بسته بندی شده عرضه می گردد. این محصول در کیسه 25 کیلوگرمی توسط انواع وانت و کامیون به تمامی شهرهای کشور ارسال می شود. کارخانه سنگ کوبی واقع در استان قم با سابقه طولانی در زمینه تولید انواع خاک سنگ ، نیاز بسیاری از صنایع کشور را به این ماده تامین می نماید. پودر سنگ شفق یک ماده ارزان قیمت و کاربردی است که در صورت مصرف در مشاغل مختلف ، بویژه به عنوان ماده فیلر ، موجب کاهش هزینه های تولید محصولات نهایی خواهد شد.

کارخانه سنگ شفق دارای انواع تجهیزات سنگ کوبی قدرتمند و مدرن است که قادر به تولید خاک سنگ در دانه بندی ها و مش های متنوع می باشد. این محصول با کیفیت ممتاز ، خلوص بالا و قیمت مناسب عرضه شده و قابل ارسال به کلیه شهر های کشور است. جهت خرید خاک سنگ شفق با بخش بازرگانی تماس حاصل نمایید.

2022-01-18T11:44:47-01:00
error: Content is protected !!