کارخانه کربنات کلسیم قم

خانه>مطالب>کارخانه کربنات کلسیم قم

کارخانه کربنات کلسیم قم

آشنایی با کارخانه کربنات کلسیم قم

کارخانه کربنات کلسیم قم که با برند گروه صنعتی پارس شیمی می باشد بزرگترین تولید کننده انواع کربنات کلسیم و فراورده های تولید شده از آن است. کارخانه تولید کربنات کلسیم قم با در اختیار داشتن معادن مرغوب سنگ کلسیم کربنات در استان قم و منطقه جوشقان ، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان گرامی در سراسر کشور قرار می دهد.

این مجموعه‌ی پیشرفته دارای تجهیزات مورد نیاز جهت فراوری ، دانه بندی و تولید پودر های میکرونیزه است تا نیاز مصرف کنندگان گرامی را در سراسر کشور تامین نماید. از جمله مزایای کارخانه کربنات کلسیم قم می توان به تولید گسترده و دائمی محصولات ، امکان بسته بندی در کیسه های مختلف و سفارشی (از 25 کیلوگرم تا هزار کیلوگرم) ، مصرف سنگ کلسیم کربنات ممتاز و ارائه محصولات تخصصی اشاره نمود. فروش کربنات کلسیم در این مجموعه با قیمت رقابتی ، کیفیت مرغوب و در اسرع وقت برای ارسال به کلیه شهر های کشور و همچنین صادرات به کشور های همسایه انجام می شود.

 

محصولات

کارخانه کربنات کلسیم قم به دلیل برخورداری از تجهیزات نوین ، قادر به فراوری سنگ کربنات کلسیم به صورت خام و پخته شده است. کاربرد محصولات تولیدی این مجموعه بسیار گسترده می باشد و در صنایع زیادی از جمله صنایع ساختمان ، راه سازی ، تولید پلیمر و لاستیک و پلاستیک ، تولید کاغذ و مقوا ، تصفیه آب آشامیدنی و فاضلاب ، ضدعفونی اماکن ، پرورش دام و طیور ، تولید رنگ ، پوشش و رزین و … بکار می رود.

سنگ کربنات کلسیم

در مصارف ساختمانی و زیر سازی جاده ها بکار می رود. این محصول در انواع مختلف سنگ آهک ، سنگ مرمریت و … وجود دارد.

پودر کربنات کلسیم میکرونیزه

پودر کربنات کلسیم میکرونیزه دارای انواع مختلفی است از جمله کربنات کلسیم پودری مش 50 تا 100 ، پودر کربنات کلسیم مش 200 – 800 – 1500 – 2500 ، کربنات کلسیم مش 3500

کربنات کلسیم کوتد

کربنات کلسیم کوت شده یا پوشش دار یکی از محصولات پر مصرف کارخانه کلسیم کربنات قم است که در صنایع تولید پلیمر و پلاستیک استفاده می شود.

کربنات کلسیم خوراکی دام

این محصول بهترین منبع تامین کلسیم در جیره گاو است که می توان از آن به جای مکمل های تقویتی داروئی استفاده نمود. کربنات کلسیم خوراک دام دارای اندازه بندی و غلظت کلسیمی مشخص و استانداری است که باید رعایت شود.

پودر کلسیم کربنات کاغذ سازی

کارخانه کربنات کلسیم قم محصول ویژه ای برای کارخانجات تولید کاغذ ، مقوا ، کارتن های صنعتی ، جعبه های بهداشتی قنادی و تولید کنندگان شانه تخم مرغ دارد. کربنات کلسیم کاغذ سازی بهترین جایگزین کاغذ ضایعاتی است ولی با قیمت بسیار ارزان تری ارائه می شود. این محصول می تواند مصرف کاغذ ضایعاتی را تا 30 درصد کاهش دهد و قیمت آن حدود یک سوم کاغذ است. علاوه بر این مزیت ، مصرف کربنات کلسیم در کاغذ سبب می شود تا بافت محصول نهایی بهتر شده و در مقابل پارگی و آتش سوزی ، مقاومت بیشتری پیدا کند.

تولید آهک

کارخانه کربنات کلسیم قم بزرگترین تولید کننده انواع آهک از قبیل سنگ آهک ، آهک نمره بندی ، پودر سنگ آهک و کربنات کلسیم ، آهک زنده با فرمول شیمیایی اکسید کلسیم و آهک هیدراته با فرمول شیمیایی هیدروکسید کلسیم است. این محصولات در صنایع و مشاغل صنعتی ، تولیدی و خدماتی کاربرد گسترده ای دارند.

 

2021-07-05T07:12:51+00:00
error: Content is protected !!